Content & campagnes

Content & campagnes 

“Content is king”

Dus zorg ervoor dat de content er toe doet voor onze doelgroep en niet alleen vertelt waarom ons product of dienst zo goed is.

De meeste content, die online te vinden is wordt überhaupt niet gelezen! Zorg er dus voor dat verpakking en inhoud onze doelgroep raken en dat we niet ‘de vloek van kennis’ over ons heen roepen, waarbij we compleet en gedetailleerd mogelijk alles willen vertellen. Content - ook in de zakelijke markt - mag best leuk zijn!

Impactvolle content is:

  1. Onverwacht
  2. Concreet
  3. Geloofwaardig
  4. Met gevoel
  5. Met een verhaal

(Bron: Made To Stick, Dan Heath)

Samen met het team gaan we een campagne ontwikkelen om onze content succesvol in te zetten in de communicatie- en verkoopactiviteiten. Zowel online als offline!

Samen met het team gaan we in een brainstormsessie campagnethematiek en uitvoering in content bedenken. We gebruiken hiervoor de COCD methodiek van Mark Raison om gestructureerd te komen tot creatieve campagne ideeën, die uitvoerbaar zijn en gedragen worden door het hele team.

De brainstormsessie resulteert in een contentstrategie of concreet campagneplan, waar iedereen in het team mee aan de slag kan.