De 3 pijlers van onze aanpak

1. Team development

Bij nieuwe teams kijken we of en hoe we de teamprestatie op een hoger plan kunnen tillen. Met Lumina Spark leer je jezelf en je teamgenoten (nog) beter kennen. Daardoor weet je op belangrijke momenten wat je aan elkaar hebt en dat maakt je als team sterker! Een mooie aftrap voor een succesvolle samenwerking. Lees verder

2. Propositie bouwen

Met het team geven we antwoord op de vraag waarom klanten zaken moeten doen met ons en niet met de concurrent. We bepalen samen een scherpe waardepropositie, waardoor klanten weten waarom ze voor ons product of dienst gaan kiezen. De uitkomst van een waardepropositie is de input voor bijvoorbeeld een positionering of contentstrategie. Lees verder

3. Content & campagne ontwikkeling

Met de waardepropositie als vertrekpunt bouwen we een verkoopcampagne of contentstrategie. In een energiegevende workshop werken we met het team op een pragmatische en intuïtieve manier aan ideeën voor een krachtige contentstrategie of een effectieve campagne. Lees verder